O koszcie wysyłki/transportu Klient informowany jest przy składaniu zamówienia.
Wysyłka towarów zakupionych w Sklepie następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź transportu firmowego.
W innym wypadku koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem uwzględniając liczbę kilometrów oraz wartość zamówienia.
Przesyłkę nadaną w danym dniu roboczym do godziny 16, kupujący otrzymuje przeważnie w ciągu dwóch dni roboczych.
Koszty Dostawy nie obejmują usługi wniesienia mebli do mieszkania. Kurierzy doręczają przesyłki pod podany przez Klienta adres. Nie mają obowiązku wnoszenia dużych przedmiotów.
Jeśli przesyłka dostarczona przez firmę spedycyjną jest naruszona, to klient powinien rozpakować ją w obecności kuriera i w razie braków lub uszkodzenia towaru spisać z nim protokół szkodowy. Protokół szkodowy będzie stanowił postawę złożenia reklamacji i ułatwienie w dochodzeniu ewentualnych roszczeń reklamacyjnych. Należy go niezwłocznie do nas przesłać z załączonymi zdjęciami szkody oraz opisem.